Wednesday, March 11, 2009

Up and away


Wir brechen nun gleich auf, um zu meinem Vater zu fahren. Morgen ist sein Geburtstag, und er bekommt sein Album. Wenn wir zurück sind, werde ich ein paar Seiten mehr zeigen, versprochen. Unsere Jüngste wird das Haus hüten - sie kann nicht mit, weil sie noch zu ein paar Vorlesungen muß. Aber so werden wenigstens die Blumen gegossen. Sonntag kommen wir zurück, dann melde ich mich wieder (evtl. auch erst Montag, je nachdem, wie kaputt ich bin).

We are nearly on our way to my father. His birthday will be tomorrow when he will receive the album. I will show some more pages upon return, promised. Our youngest will be housekeeping. She cannot come with us since she has to attend several lectures at the university. At least the flowers will be watered. We will return on Sunday, and then I will post again (perhaps it will become Monday, I don't know how tired I will be upon return).

No comments: